Klacht: Bezorging

[email protected] op 24 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 25 september 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mijnheer Griffioen, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant na uw verhuizing niet bezorgd wordt. Wij begrijpen dat het erg vervelend voor u is om uw krant niet te ontvangen. Als abonnee van De Telegraaf mag...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 24 september 2018

Een klant van De Telegraaf heeft een adreswijziging op 7 september doorgegeven, maar ontving tot 24 september geen krant op het nieuwe adres. Ondanks het indienen van meerdere bezorgklachten en telefonisch contact, bleef de bezorging uit. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

De telegraaf via e-mail doorgegeven adreswijziging 7september nieuw adres maar tot nu toe 24 septembergeen krant ontvangen na diversemalen een bezorgklacht te hebben ingediend en ook telefonisch kontakt te hebben gehad.

Gewenste Oplossing:

De krant bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 september 2018 om 11:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Griffioen,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant na uw verhuizing niet bezorgd wordt.

Wij begrijpen dat het erg vervelend voor u is om uw krant niet te ontvangen. Als abonnee van De Telegraaf mag u van ons een stipte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben vanmorgen telefonisch contact met u gehad. Hierbij bleek uw krant vandaag voor het eerst op het nieuwe adres bezorgd te zijn. Wij hebben u bonnen gestuurd. U kunt deze binnen vijf werkdagen in huis verwachten.

Wij hebben onze afdeling service en behoud verzocht om binnen twee weken telefonisch contact met u op te nemen om het verdere verloop van uw abonnement met u te bespreken.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM