Klacht: Bezorging

op 14 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een recentelijke periode van late of geen bezorging is er nu een bezorger die consequent weigert de krant in zijn geheel door de bus te doen.

Heb nu ongeveer 5x met bezorgklachten gebeld maar daar blijft het bij dooddoeners: wat vervelend, we gaan het melden, we schakelen de inspecteur in etc.
De laatste keer werd gezegd wij bellen U morgen terug. Niets hoor.
M.n. dit laatste vind ik respectloos.

Zeer irritant allemaal

Gewenste Oplossing:

Voor m'n dure abonnement correcte levering!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 17 september 2018 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Klein-Swormink,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat de bezorging niet op orde is bij u in de wijk.
Wij kunnen ons indenken dat het niet in zijn geheel doorduwen van uw krant er voor kan zorgen dat de krant nat wordt of uit uw brievenbus kan gehaald worden.

Uiteraard is het niet de bedoeling dat als er met u een afspraak is gemaakt om terug te bellen dat u vervolgens niets meer van ons hoort.Onze excuses hiervoor

Wij gaan dit verder intern bespreken, om dit in de toekomst te voorkomen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

met vriendelijke groet,

BC-Webcare Team

Heeft op 21 september 2018 om 15:37 geantwoord

Mooie woorden zoals al een paar keer eerder, maar er verandert n i e t s.

Alle klachten die gemeld zijn door HansKleinSwormink