Klacht: Bezorging

op 13 september 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Elke week word de reclame in onze postbox gedaan , maar nu is er nog niks verschenen ,wij kijken altijd uit naar de reclame i,v,m. Lage prijzen? Maar wij
Nemen aan dat de bezorgers loon ontvangen het gaat bij ons wel om 56 postboxen je kan op een plaats blijven staan om je geld te incasseren ? Tot mijn grote spijt kan ik geen telefoonnummer vinden ,ik hoop dat dit ook over komt?u

Als elke week op maandag de folders door de bus rollen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 september 2018 om 12:50 geantwoord

Geachte heer mevrouw

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij gaan er vanuit dat u volgende week de folders weer netjes in de bus ontvangt.

Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nlklantenservice.

Klantenservice spotta

Heeft op 13 september 2018 om 13:11 geantwoord

Met u verhaaltje heb ik geen folders in de brievenboek.

Alle klachten die gemeld zijn door Petrusadrianus