Klacht: Bezorging

op 05 september 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Ik krijg sinds januari geen folders van spotta. In het begin vond ik dat niet zo erg want we zatten middennin een verbouwing en zou toch alleen maar in de weg liggen. Nu wonen we er al ff en ben ik al drie weken op rij het bellene om de folders te krijgen, helaas nog steeds zonder resultaat

Als de folders weer bij mij thuis bezorg worden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 september 2018 om 11:57 geantwoord

Geachte heermevrouw

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via

Alle klachten die gemeld zijn door MandyBrasse