Klacht: bezorging

op 18 mei 2018 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 22 mei 2018 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Jacobs,

Bedankt voor Uw bericht.

Wij vinden het uitermate vervelend dat U nu al weer twee dagen , zijnde 17 en 18 mei geen krant heeft ontvangen.
Wij hebben dit uiteraard gemeld bij onze bezorgdienst zodat de bezorger goed wordt geinformeerd.
Het abonnementsgeld van beide kranten wordt met uw eerstvolgende afschrijving verrekend.
Onze excuses voor het ontstane ongemak

Hopend U voldoende te hebben geinformeerd

Met vriendelijke Groet

Paula Gennotte Luijs
Medewerkster Backoffice-Klantenservice
Backoffice@delimburger.nl

Alle klachten die gemeld zijn door johnsonsaqua