Klacht: Bezorging

op 17 augustus 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren kreeg ik sms met de mededeling tussen 08.00uur en 10.30uur komen we leveren. Om12.00uur krijg ik een telefoontje er is iets mis gegaan het wordt tussen 13.00 en 15.00uur. Helaas komt de koerier om 16.00uur aanrijden hij belt aan of ik even beneden(woon in een flat met lift) wil komen betalen dan plaats ik het pakket wel op de stoep. Het is voor mij namelijk te zwaar. Voor mij niet ik betaal €50,00 voor bezorgen. Ik heb gezegd kom maar naar boven dit deed hij niet gebeld met jullie het zou goed komen. Dit kwam het dus niet hij is gewoon weer weggegaan. Jullie belde keurig met de mededeling we gaan de lading over pakken en komen het vanavond tussen 19.00 uur en 21.00uur brengen. Gegarandeerd nou jullie snappen het al het is inmiddels 21.28 en nog steeds niks. Ik ben nu zo boos vindt het echt Gods geklaagd dat jullie niet in staat zijn om te leveren het kost mij een vrije dag en dat nog op de mooiste dag van het jaar. Ik had ook met mijn vrije dag op het strand kunnen liggen. Ben echt heel erg boos.

Gewenste Oplossing:

Dat moet een hele goede zijn wat dit kan niet. Zo wie zo de bezorgkosten en mijn Vrije dag waar ik niks aan had.... Vindt dit echt heel erg slecht. Dus kom maar op met een juiste goede oplossing. Heb hier geen goed woord voor over......

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mirandaophof