Klacht: bezorging

op 13 februari 2018 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden online laminaat besteld en een afspraak gemaakt voor levering op 14 februari. Gisteren kreeg ik ineens een sms dat de laminaat vandaag bezorgd zou worden. Ik meteen vanochtend gebeld, kreeg ik te horen dat ik aangezien ik de leveringsdatum wijzigde 30 euro moet betalen. Ik had juist de 14e als leveringsdatum aangegeven. Ik moet dus nu 2x leveringskosten betalen

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik deze 30 euro niet hoef te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 16 februari 2018 om 13:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste E. Severens,

Hartelijk dank voor uw melding.

Helaas is er geen order bekend op de betreffende adresgegevens bij Extra@Home. Mocht het gaan om een ander adres, dan ontvang ik graag alsnog de juiste adresgegevens. Voor een eventuele navraag via welke vervorder uw bestelling wordt geleverd, verwijs ik u naar de leverancier.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice.

Heeft op 16 februari 2018 om 13:29 geantwoord

Het genoemde adres is het faktuuradres. Het gaat om het adres Koepelstraat 56, 6224 LW Maastricht

Bericht van Extra@home

7 dagen geleden - Beste E. Severens, Hartelijk dank voor uw reactie. Uw bestelling is bij Extra@Home voorgemeld met bezorgdatum 13-02-2018. Op 13-02-2018 hebben we in opdracht van Leen Bakker een afspraak gemaakt voor 14-02-2018. We hebben de afspraak met LeenBakker dat erbij een aanpassing van de bezorgdatum tijdens de rit, extra bezorg kosten worden gerekend. Mocht u niet eens zijn met deze extra bezorgkosten, dan verwijs ik naar Leen Bakker om dit bedrag terug te krijgen. Onze excuses voor het ongemak. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag. Met vriendelijke groet, Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door sev1964