Klacht: Bezorging

op 23 december 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind het vervelend dat de mijnbezorging.nl website een optie laat zien waarbij ik kan instellen dat er een sms wordt gestuurd van te voren zodat ik andere dingen kan doen in de tussentijd. Maar nu blijkt dat deze optie niet werkt en dat ik voor een tijdsbestek van 4 uur lang thuis moet blijven. Ik heb daar geen tijd voor.

Gewenste Oplossing:

Als deze optie wel werkt en dat ik weet wanneer mijn bestelling aankomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pascale123456