Klacht: Bezorging

op 16 december 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 23 januari 2018 om 13:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Peereboom,

Ik heb in het system inderdaad 4 klachten gezien die u nog niet vergoed heeft gekregen. Deze klachten heb ik nu verder afgehandeld en deze zou u binnen nu en 14 dagen teruggestort moeten krijgen op uw rekeningnummer. Wij hopen dat u hiermee voldoende bent geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Peereboom