Klacht: bezorging

op 03 december 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 15 december 2017 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Vervelend dat u de nr 1 niet heeft ontvangen. Wij gaan uw klachten doorgeven aan de juiste afdeling om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt.
Hieronder staan de datum’s dat de Nr 1 nog komt dit jaar:
Nummer 335 - 22 december

We gaan u op de terugbel lijst zetten dat u vrijdag 22 december gebeld word, om te kijken of u de Nr1 heeft ontvangen.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Postbus 5100
6130 PC Sittard
+31 (0)46 411 76 00
backoffice@DeLimburger.nl
delimburger.nl

Media Groep Limburg is uitgever van
De Limburger, VIA Limburg, WijLimburg en Limburgvac

Alle klachten die gemeld zijn door M.Marx-Jacobs.