Klacht: bezorging

op 02 december 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

alweer geen krant ontvangen, dit kwartaal is het hopeloos wij hebben nu ook besloten om ons abonnement op het limburgs dagblad na 45 jaar op te zeggen. ze halen wel op tijd het kwartaalbedrag van de rekening af, mogen wij dan ook iedere dag te krant ontvangen.

wij zijn pas tevreden als de krant elke dag op tijd word bezorgd,enwij verwachten nu ook een tegemoetkoming van het Limburgs Dagblad.en niet die 47 eurocent wat ze in mindering brengen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 15 december 2017 om 15:58 geantwoord

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Vervelend dat u de krant te laat heeft ontvangen. Ze zijn hard op zoek naar bezorgers. .
Uw vervanger is nogmaals aangesproken om de te laat klachten.

Aankomende woensdag zal er met u contact worden opgenomen, om te kijken hoe het gaat met uw bezorging.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Heeft op 21 december 2017 om 17:53 geantwoord

er is een paar dagen de krant goed bezorgd,
word er woensdag 20-12-2017 gebeld en er werd gevraagd hoe het zat met de bezorging heeft mijn partner geantwoord dat de bezorging goed was.
nu vandaag21-12-2017 alweer geen krant.
Truus Teeuwen.

Alle klachten die gemeld zijn door truus 48