Klacht: Bezorging

op 04 augustus 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Hebben op 31-7-2017 bij bcc in zaandam een amerikaanse koelkast gekocht hele vriendelijke bedrijfsleider schreef alles op ook extra pakket erbij van 70.euro voor bezorging.moest via trappen naar 1 hoog.zouden bij bcc deuren verwijderd worden en als kast was geplaatst deuren weer terug gezet worden..op de bezorgdag keurig op tijd kwamen twee jongemannen binnen die meteen al negatief deden.nou zei er een dit gaat hem niet worden u maakt maar een andere afspraak.er was dus schijnbaar niet goed gecommuniceerd met bezorging en winkel dat deuren er niet vantevoren uit waren er gesjouwd moest worden enz het ging helemaal mis ze liepen weg en riepen weltig keer hier hebben we geen zin in nou ja we stonden sprakeloos.wat een bedrijf kon ook niks overlegd worden ze piepten hem wij geprobeerd het hoofdkantoor te bellen maar werd niet opgenomen dus naar bcc winkel toe .naar klaas de bedrijfleider tja zei hij het is onze fout maar ik kan er nu niks aan doen..over 5 kan er pas weer een bezorger langs komen..nou ja wij kwaad wat een service van bcc waardeloos nou nooit meer naar bcc toe boze mail gestuurd maar totaal geen reactie van bcc wij konden dus al onze handel weggoien die in de koelkast moest ..service bij bcc waardeloos

Hadden op zn minst een excuus van hun verwacht of een reactie dit heb me een vrije dag en weggegooide handel gekost

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 21 augustus 2017 om 10:22 geantwoord

Heeft op 21 augustus 2017 om 11:34 geantwoord

Dit gedoe heeft me wel een vrije dag gekost en moest weer naar winkel toe om dat er geen telefonisch contact mogelijk was..bcc heeft zijn afspraken totaal niet nagekomen terwijl alles duidelijk was afgesproken..

Alle klachten die gemeld zijn door Rb2