Klacht: bezorging

op 28 november 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.S
Zondag 27 november de folders ontvangen, wij zijn hiervan niet gediend.

Gewenste Oplossing:

Bezorging van de folders graag op de zaredag of maandag daar op

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 29 november 2016 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hooijer,

Wij vinden het erg vervelend dat u het Spotta folderpakket niet op de juiste dag hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in de brievenbus krijgt.

Alle folders online
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst een keer niet of wederom niet op tijd? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Marie-Claire

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door hagedoris