Klacht: bezorging

op 13 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

ondanks dat er een sticker “NEEN” reclamefolders op mijn brievenbus bevestigd is worden deze nog steeds in de bus gestopt.

als er aan mijn verzoek wordt voldaan.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Goedemiddag, Wij gaan dit opnemen met de betreffende bezorger om er voor te zorgen dat er niet meer bij u verspreid gaat worden. Met vriendelijke groet, klantenservice spotta

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 14:03 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

U heeft ons laten weten dat u ondanks de Nee/Nee of Nee/Ja sticker op uw brievenbus het Spotta folderpakket heeft ontvangen. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan.

Wij doen continu ons best om onze ruim 23.000 bezorgers te instrueren hoe om te gaan met de Nee/Nee en Nee/Ja-stickers. Helaas pikt niet iedere bezorger deze boodschap even goed op. Wij realiseren ons dat dit vervelend voor u is en hebben de betrokken bezorger nogmaals op de betekenis van die stickers geattendeerd.

Mocht u in de toekomst toch weer een Spotta folderpakket in uw brievenbus ontvangen, laat u dit dan weten aan onze klantenservice via Spotta.nl/klantenservice.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl