Klacht: bezorging

op 12 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

eb twee weken geleden al gemeld dat ik al maanden geen folders krijg..nog steeds worden de folders niet bezorgd. krijg ook geen respons op mijn klacht

als mijn folders weer worden bezorgd

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Goedemorgen, Wij gaan de melding met de bezorger doornemen en gaan ervan uit dat u volgende week de folders weer ontvangt, Met vriendelijke groet, klantenservice Spotta

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 13:41 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

Alle klachten die gemeld zijn door M.Jol