Klacht: bezorging

op 29 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 september 2016 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben uw klacht doorgegeven aan onze bezorgservice met het verzoek om De Telegraaf in het vervolg weer in de brievenbus aan uw voordeur te leveren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u alvast een fijn weekend toe.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door J. Roelofsen