Klacht: Bezorging

op 27 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 september 2016 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer de Ru,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de krant regelmatig niet wordt bezorgd.

Onze excuses voor dit ongemak.

Elke keer wanneer u een bezorgklacht aan ons doorgeeft nemen wij contact op met BPost hierover. Tevens compenseren wij de gemiste kranten door de betaaldatum op te schuiven.

Wij danken u zeer voor het blijven doorgeven van de klachten zodat wij eraan kunnen werken de bezorging te verbeteren.

Hartelijke groet,
MvS- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door louisderu