Klacht: Bezorging

op 20 september 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 22 september 2016 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Orman,

Allereerst oprechte excuses dat de bezorging van de order niet doorging.
De order is inmiddels geannuleerd.
Ik maak 25 euro aan u over voor uw ongemak.

Met vriendelijke groet,

Marlies
Medewerker Customer Care
-- -- -- -- --- --- --- -- - ---- ---- --- --- -- -- -- -- ---- --- ---- ---

Alle klachten die gemeld zijn door Nesrinorman