Klacht: bezorging

op 19 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 september 2016 om 16:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Weelde,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben de melding doorgegeven aan ons distributiecentrum.
Hier zullen zij hun best doen dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen en ervoor te zorgen dat dit niet meer voorkomt.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw van weelde