Klacht: bezorging

op 14 september 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

deze week weer geen reclame ontvangen. Vorige week ook niet. Volgens mij wordt er niet bezorgd als het weer even niet meezit. Als het regent of zoals nu als het te warm is. Dus de bezorging is slecht

Gewenste Oplossing:

als ik het reclamepakket op tijd ontvang dus niet op woensdag

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 september 2016 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Bos,

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Wil Bos