Klacht: bezorging

op 12 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 september 2016 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hup,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Wij hebben uw melding doorgegeven aan het distributiecentrum waar zij dit verder op zullen pakken. De bezorgers krijgen dit op hun looplijst te zien en het wordt met hen besproken. Wij gaan er vanuit dat de bezorging nu weer verloopt zoals het hoort. De gemiste editie wordt netjes met uw abonnement verrekend door de betaaldatum een dag te verschuiven.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Geert Hup