Klacht: bezorging

op 08 september 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Sanoma

1 jaar geleden - Beste heer/mevrouw, Wij hebben zojuist een nieuwe editie toegestuurd welke u binnen 3-5 werkdagen mag verwachten. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Florine

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 07 oktober 2016 om 16:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw de Laat-Stalpers,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft geen Libelle te hebben ontvangen. Allereerst onze welgemeende excuses voor het ervaren ongemak. Wij hebben u een nieuwe editie toegestuurd. Deze kunt u binnen 10 werkdagen verwachten. Wij doen onze uiterste best een dergelijke situatie in de toekomst te voorkomen.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Maria de Laat Stalpers