Klacht: bezorging

op 05 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 september 2016 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Rossum,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft al langere tijd bezorgklachten te hebben.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij zien dat de laatste bezorgklacht die u aan ons heeft doorgegeven dateert van 21 januari 2016. Hierna hebben wij niks meer van u mogen vernemen en daardoor ook geen maatregelen kunnen treffen om de bezorging voor u weer naar wens te laten verlopen.

Uiteraard willen wij graag ervoor zorgen dat u de krant weer goed ontvangt. Wij zullen uw bezorgklacht voor maandag 5 september 2016 registreren. Wij nemen contact op met uw bezorgdienst hierover en verschuiven uw betaaldatum met een dag. Hierdoor betaalt u de gemiste krant niet.

Graag verzoeken wij u om de klachten aan ons door te geven om ons een kans te geven dit voor u op te lossen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door willemien. van rossum