Klacht: BEZORGING

op 21 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht ANDRE BRUIJNS

1 jaar geleden - Wij zijn er niet op vooruit gegaan, wat staat ons nog te wachten. Nu al 4 kranten niet ontvangen. Sinds 1 juli een andere bezorger, ik ben niet voor die Belgische ambtenaren, staken veel te veel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juli 2016 om 15:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste André,

Wat vervelend om te horen dat de bezorging van uw Telegraaf niet naar wens loopt. Wij hebben uw klacht genoteerd en doorgegeven, en hebben uw betaaldatum met een dag verschoven.
Het klopt alleen dat er op 21 juli geen Telegraaf geleverd is. Dit komt omdat het een nationale feestdag was in België, als het goed is heeft u deze samen met de krant van vrijdag ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, dan vernemen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door ANDRE BRUIJNS