Klacht: Bezorging

op 12 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er is een bestelling van mij die zaterdag geleverd zou worden nog steeds niet geleverd, eerst zou het maandag worden maar helaas ook weer niet al 2x gebeld nu zou het dinsdag geleverd worden en je raad het al ook weer een probleem staat op een ander depot , hier zak mijn broek van af echt een bedrijf waar je zeker niet blij van moet worden , jullie moeten je schamen 2 snipperdagen voor mij en wie betaald dit niet jullie denk ik zo maar .

Als de levering nu eens gewoon gedaan kan worden zonder mailtjes met sorry, en het liefs vandaag nog

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 augustus 2016 om 10:26 geantwoord

Geachte heer Flux,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze excuses voor al het ongemak. Aan de hand van uw gegevens zie ik inderdaad dat door een fout in de planning het niet meer mogelijk was om uw order mee te nemen. En zo te zien gebeurde dit niet eenmalig. Nogmaals onze excuses hiervoor. Ik heb hier dan ook direct een melding van gemaakt bij de desbetreffende afdeling.

Op dit moment zijn we bezig om onze klantenervaringen te optimaliseren. We willen er dan ook zorg voor dragen dat onze klanten op tijd worden geïnformeerd wanneer een afspraak onverwachts niet door kan gaan. Ik snap dat dit de vervelende situatie voor u niet wegneemt, maar ik heb uw case intern doorgezet om deze processen te verbeteren.

Uw leverancier heeft uw bestelling geannuleerd en deze is dan ook retour gezonden. Ik vind het heel jammer om te vernemen dat het is misgelopen bij uw order. Ik hoop dan ook dat we u in de toekomst wellicht eens mogen bewijzen dat het ook in 1 keer goed kan gaan.

Ondanks alles wens ik u toch nog een prettige dag!

Met vriendelijke groeten,

Kira WeCare