Klacht: bezorging

op 07 juli 2016 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Heb al jaar en de de Limburger.Heb nu proef abonnement van de Volkskrant erbij en wat schets mijn verbazing. De ene dag krijg ik de Limburger de andere dag de Volkskrant. Heb die meneer die ze rondbrengt daar zojuist op aangesproken omdat de Limburger er vandaag niet bij was en hij zegt doodleuk, dat ik geen |Limburger meer heb.
Ik betaal me scheel aan de krant, krijg nooit eens een meevaller en nu krijg ik ondanks betalen gewoon de krant niet meer.
Ik vind dit schandalig en als het zo moet, moet ik toch maar eens gaan denken, of ik de krant niet beter op kan zeggen. Wil hier een antwoord op

n.v.t.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dagblad de Limburger over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

Bericht van Dagblad de Limburger

4 maanden geleden - Geachte mevr Voermans Wij vinden het uitermate vervelend dat U de krant vandaag niet heeft ontvangen en zullen hiervan melding doen bij ons distributiecentrum. De bezorger zal hierop worden aangesproken. Wij zullen de abonnementskosten van de krant van vandaag vergoeden. Wel bestaat voor U de mogelijke optie om gebruik te maken van onze krant digitaal. Deze optie is voor U als abonnee gratis. (www.limburger.nl/digitaal) Onze excuses voor het ongemak Hopende U naar genoegen te hebben geinformeerd Met vr. gr Paula Gennotte-Luijs klantenservice Dagblad de Limburger/Limburgs Dagblad

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 26 september 2016 om 11:13 geantwoord

Bezorging gaat goed, geen klachten meer binnengekomen.

- - - - -- - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - --

Alle klachten die gemeld zijn door Loek1daan2