Klacht: Bezorging

op 02 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Op 1 juli jl. geen telegraaf ontvangen en dit is de 4e keer in 6 weken tijd. Geen eerdere melding van gemaakt maar nu wordt het erg vervelend!
Ik heb de krant mede genomen voor de bijlage vrouw op vrijdag. Gisterochtend om 08.00 uur via de site doorgegeven dat de krant niet bezorgd is en wat ik zeer kwalijk vindt is dat de krant ook niet later op de dag na bezorgd wordt!!! Voor mij is dit een reden om het abonnement op te zeggen omdat dit in het verleden ook regelmatig gebeurt is.

Als de krant alsnog wordt na bezorgd en voortaan ruim voor 07.00 uur in de bus ligt en niet om 06.50 uur!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 juli 2016 om 09:02 geantwoord

Geachte meneer Cramer,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft vrijdag 1 juli 2016 geen krant te hebben ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben hierover contact opgenomen met uw bezorgdienst zodat uw krant weer bezorgd wordt zoals het hoort. Ter compensatie schuiven wij uw betaaldatum met een dag op. Zo betaalt u de gemiste krant niet. De krant kunnen wij niet nabezorgen, wel sturen wij u de bijlage Vrouw na.

Wij zien in onze gegevens dat dit de eerste keer is dat u een bezorgklacht doorgeeft. Heel goed dat u dit bij ons aangeeft, anders denken we namelijk dat de bezorging goed verloopt! Graag horen wij het zo snel mogelijk mocht de krant nogmaals niet bezorgd worden. Alleen dan kunnen wij werken aan verbetering.

Wij wensen u een prettige nieuwe week.

Hartelijke groet,
MvS- De Telegraaf