Klacht: Bezorging

op 02 juli 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb eerder deze week al vrij moeten nemen voor een te late bezorging,dit was later opgelost na veel belletjes heen en weer.
Had ik 30 juni weer een bestelling gedaan,vanmiddag weer vrij van werk en komt weer m’n pakket niet binnen!!
Zou tussen 14/18 komen,ik weer vrij genomen en al meerdere keren jullie gebeld,uiteindelijk om half 10 staat er bij mijn bestelling:waarschijnlijk komt t over 2 dagen.
Hele slechte zaak in een week tijd 2 keer niet afspraken nakomen

Wanneer hier een hele nette regeling voor genomen word,want veel mensen weten dit nu al van mij!!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 02 juli 2016 om 07:35 geantwoord

Goedemorgen,

Wat vervelend dat de bezorging niet juist verlopen is. Door overmacht kan het voorkomen dat een pakket niet op het gewenste tijdvenster bezorgt kan worden. Door onze Wannahave days was het ook extra druk hiervoor hebben wij een tekst op onze website vermeld.
\"De Wannahave Days zijn bezig en dat levert enorme drukte op. Onze bezorgers doen hun uiterste best om alles op tijd af te leveren, maar soms lukt dat niet. Is jouw pakketje niet op tijd bezorgd, dan brengen we jouw bestelling een dag later langs. We doen ons best dat binnen het door jouw gekozen tijdvenster te doen. Sorry voor de vertraging!\"

Zojuist heb ik de track & trace van het pakket bekeken en zie dat het vanochtend tussen 9.00 en 13.00 uur alsnog aangeboden gaat worden.
Excuus voor het ongemak.

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal oliekan