Klacht: bezorging

op 01 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 juli 2016 om 14:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Verhart,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u een aantal keer De Telegraaf niet heeft ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. Wij zien dat u ook telefonisch al contact heeft gehad met een collega. Wij gaan er vanuit dat hier de problemen goed zijn verwerkt en zo spoedig mogelijk zijn opgelost. De bijlage Vrouw ziet u met de post tegemoet.
Wij wensen u alvast een fijn weekend toe! Groet, Monique

Alle klachten die gemeld zijn door Hans1935 weet ik ook wel