Klacht: Bezorging

op 01 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds ik een abbonnement heb op,de telegraaf is het vandaag de vierde (!) keer dat ik geen ktant ontvang.
Wat wordt hier aan gedaan?
Janbert Burggraaf

Gewenste Oplossing:

Indien ik de krant dagelijks ontvang en in de toekomst wordt gecompenseerd indien de krant niet aan komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 juli 2016 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Burggraaf,

Het spijt ons te vernemen dat De Telegraaf onregelmatig is bezorgd.

Wij hebben deze klacht aan onze bezorgdienst voorgelegd met het dringende verzoek om de bezorging naar behoren te laten verlopen.

Mocht u echter nog steeds met onregelmatigheden in de bezorging worden geconfronteerd, dan vernemen wij dit graag van u opdat wij actie kunnen ondernemen. Dit is de eerste klacht die bij ons is binnengekomen vanaf het laatst gestarte abonnement.

Deze krant hebben wij conform onze voorwaarden gecompenseerd. Uw abonnement is verlengd met het aantal gemiste edities van de krant.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Janbert