Klacht: Bezorging

op 23 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In februari de krant op gezegd wegens slechte bezorging.In maart toch weer abonnement genomen,en vanmorgen was het weer mis.Ik kan nergens mijn klacht kwijt.Bel ik ,dan moet ik mijn postcode opgeven.Wanneer ik dat inspreek moet ik de cijfers omzetten in lettertekens.Wil ik per e -mail doen dan moet ik een account hebben.Ik ben 80 jaar en ik wil al die onzin niet .Gewoon bellen of e- mailen zonder al dat gedoe.Ik overweeg om mijn abonnement weer op te zeggen.

Gewenste Oplossing:

Dat jullie toegankelijke zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 12:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wolsing,

Bedankt voor uw e-mail.

Het spijt ons te vernemen dat De Telegraaf onregelmatig is bezorgd.

Wij hebben deze klachten aan onze bezorgdienst voorgelegd met het dringende verzoek om de bezorging weer op te starten. Wij gaan er daarom vanuit dat de bezorging nu naar behoren zal verlopen.

Mocht u echter nog steeds met onregelmatigheden in de bezorging worden geconfronteerd, dan vernemen wij dit graag van u opdat wij actie kunnen ondernemen.

Tevens zijn de betreffende kranten conform onze voorwaarden gecompenseerd. Uw abonnement is verlengd met het aantal gemiste edities van de krant.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via 088-8248242. Cijfers dient u in te spreken als cijfers en letters als letters.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door hwolsing