Klacht: Bezorging

op 21 juni 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al 3 weken helaas geen folders meer ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als ik weer folders ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 22 juni 2016 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en de bezorgerscoördinator uit uw wijk geïnformeerd en proberen het voor u op te lossen. Wij gaan de bezorger aanspreken. In het vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd verblijven wij, met vriendelijke groet Klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door Gon14brabant