Klacht: Bezorging

op 20 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Dekker,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u de krant te laat ontvangt.

Wij hebben de klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst om er zorg voor te dragen dit u per heden de krant op tijd zult ontvangen. U kunt ervan uitgaan dat hier gehoor aan wordt gegeven.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door P.Dekker