Klacht: bezorging

op 18 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Diverse malen de Telegraaf niet ontvangen, o.a.recent de 11 juni, vandaag de 17 juni, of er is een late bezorging…..

Gewenste Oplossing:

Indien, De Telegraaf, wat toch een ochtend krant is, s,morgen om 7 uur in de brievenbus ligt ok voor mij. indien de Telegraaf later komt of zelfs niet, ben ik niet meer geinteresseerd in de krant. Koop hem dan wel onderweg naar mijn werk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kanters,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft regelmatig problemen te ondevinden met de bezorging.

Wij begrijpen dat dit vervelend is en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Wij hebben uw melding doorgezet naar de bezorgdienst. ZIjn zullen er zorg aan dragen dat de bezorging vanaf heden naar wens verloopt.

Mocht u onverhoopt weer bezorgklachten hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks aan ons door te geven via telefoonummer 088-8248241 of via https://www.mijnmedia.nl/bezorgklacht/. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht met spoed in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Euroblast nv