Klacht: bezorging

op 17 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Heer/ Mevrouw Van Haaren,

Vriendelijk bedankt voor uw melding. Het spijt ons te horen dat De Telegraaf niet bij u bezorgt is. Wij hebben uw account bekeken en zien dat hij inderdaad op 17 juni in had moeten gaan. De melding hebben wij doorgegeven aan het distributiecentrum en gaan er vanuit dat de bezorging verder goed wordt opgepakt. Mocht dit toch niet het geval zijn dan horen wij dat uiteraard graag.
Groet, Monique Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door jjma