Klacht: bezorging

op 10 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 juni 2016 om 15:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Disco,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging van uw krant niet goed verloopt.

Excuses voor dit ongemak.

Wij hebben uw klachten geregistreerd en contact opgenomen met uw bezorgdienst hierover om het zo snel mogelijk op te lossen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Reactie van de melder van de klacht quintus 32

1 jaar geleden - snap ook wel dat de telegraaf hier niks aan kan doen en een misverstand met bezorging kan altijd voor komen maar dit is week 3 op rij bedoel, betaal behoorlijk voor de krant dus wil hem ook hebben in de bus hebben elke dag

Reactie van de melder van de klacht quintus 32

1 jaar geleden - los het nu eens een keer op

Heeft op 06 juli 2016 om 07:24 geantwoord

volgens bezorger ligt het aan jullie.vrouw en weekeind bijlage wordt niet aangeleverd

Alle klachten die gemeld zijn door quintus 32