Klacht: bezorging

op 09 juni 2016 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo!!!

Wij hebben vandaag wederom geen krant ontvangen. Het is bijna wekelijks dat we geen krant krijgen.
Serieus zijn we aan het denken voor een andere firma en ons abonnement op te zeggen na 35 jaar trouwe klant.Dit kan niet.!!!!!! Eens een keer geen krant , kan ik mee leven, maar niet wekelijks.!!! Wel flink betalen hiervoor,prijs is ook stijgende.

Gewenste Oplossing:

1 maand gratis de krant!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Alle klachten die gemeld zijn door piet prevos