Klacht: bezorging

op 09 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht aalveerman

1 jaar geleden - ik wacht af

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 juni 2016 om 15:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Veerman,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat op 09 juni de krant niet is bezorgd bij u.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Wij nemen hierover contact op met de bezorgdienst om te voorkomen dat dit zich nogmaals voordoet.

Ter compensatie verschuiven wij uw betaalperiode met een dag op, zodat u alle kranten krijgt waar u recht op heeft.

Mocht u nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om deze klacht rechtstreeks aan ons door te geven zodat wij uw klacht sneller in behandeling kunnen nemen. U kunt een bezorgklacht doorgeven via het telefoonnummer: 088-8248241 of via https://www.mijnmedia.nl/bezorgklacht/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door aalveerman