Klacht: bezorging

op 09 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 juni 2016 om 08:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van Bommel,

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u de krant vandaag niet heeft ontvangen. Wij gaan contact opnemen met de bezorgdienst om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ter compensatie zullen wij uw tijdelijke abonnement met een dag verlengen. U kunt ervan uit gaan dat de krant voortaan keurig en op tijd bij u bezorgd zal worden.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf - RC

Alle klachten die gemeld zijn door bommel76