Klacht: bezorging

op 02 juni 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

scheermesjes en kousen besteld en niet bezorgd .
per bank betaald 26.85 op nr 30 abna 0524590958 .

Gewenste Oplossing:

ik ben niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 15 juni 2016 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben het één en ander gecontroleerd omtrent de levering van uw bestelling.
De status van uw bestelling is: voltooid.
Dit betekent dat u de volledige bestelling reeds in ontvangst heeft mogen nemen.

Heeft u uw bestelling ontvangen? Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Heeft u uw bestelling tot op heden niet ontvangen? Zou u nog twee werkdagen kunnen wachten op het aflever-moment van het verzendbedrijf?

Heeft u uw bestelling na twee werkdagen nog niet ontvangen? Neem contact op met ons!

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door zonder gebruikers naam gedaan