Klacht: bezorging

op 19 mei 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik krijg al een aantal weken de folders niet

Gewenste Oplossing:

graag de folders op tijd bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 november 2016 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

U heeft ons laten weten dat u een partij folderpakketten heeft gevonden. Wij waarderen het bijzonder dat u de moeite neemt ons dit te laten weten. De folders worden zo snel mogelijk opgeruimd.

Bij Spotta vinden wij de betrouwbaarheid van onze ruim 23.000 bezorgers van het grootste belang, evenals de zorg voor het milieu. Wij hebben de bezorgerscoördinator geïnformeerd en deze zal de nodige maatregelen treffen om dit soort gebeurtenissen in de toekomst te voorkomen.

Mocht u ondanks deze maatregelen in de toekomst weer een partij folderpakketten vinden, laat u dit dan weten aan ons via Spotta.nl/klantenservice. Alvast hartelijk dank hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door grootenboer