Klacht: Bezorging

op 26 augustus 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dinsdag zou ups een pakje bezorgen, geen bel gehoord lal een briefje dat ik het bij een accespoint moest halen de vomar in nw hout,terwijl ik in Noordwijk woon en daar ook een vomar is met een afhaalpunt. Pakje is niet gescand en staat nog op de site als zijnde dat ik het af moet halen.belachelijk
Jacqueline

Als het afhaalpunt in mijn eigen woonplaats is,of het bij de buren afgeven

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 13:12 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 21 april 2017 om 15:12 geantwoord

Ik had graag wat eerder iets vernomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marhaaba