Klacht: Bezorgers zijn leugenaars

op 27 mei 2020 over FedEx in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorger geeft aan dat hij langs is geweest maar niemand thuis was. Ik ben speciaal thuis gebleven hiervoor. Mijn bel doet het gewoon normaal.
Hij heeft niet aangebeld EN geen brief achtergelaten. NIKS. ik moest 3 keer bellen naar de klantenservice, omdat die ook niet terugbelde nadat dit werdt beloofd. En DANNOG wordt het niet vandaag bezorgd.
Het pakket betreft een werk laptop die essentieel is in deze quarantaine periode. Door deze luie actie van de bezorger, is mijn werk vertraagd met 1 hele dag. tijd is geld.
Er moet aangebeld worden door deze bezorger. Hij vindt de ingang van het complex niet en kan dan niet eens even opbellen dat er vertraging is. Dit is niet netjes.

Ik ben tevreden als fedex:
1) het pakket VOOR 12 uur op 28 Mei 2020 bezorgt
2) zich verontschuldigt voor deze vertraging
3) niet zulke mensen meer inhuurt, want ik heb zelf ook bezorg werk gedaan en er kan ook netjes een bericht worden verstuurd dat er wat vertraging is ondervonden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FedEx

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FedEx nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandesha