Klacht: Bezorgers zijn laks en slordig

RJC053 op 21 september 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee hoog wonend, altijd lastig voor pakket-bezorgers. Hiervoor hebben wij een algemene regel bedacht wat het werk makkelijker en sneller maakt voor de bezorger: leg het pakketje maar netjes in het trappenhuis op een plek waar mensen er geen last van hebben.

Ook al hoef ik als ontvanger niet persé naar beneden te lopen, dan zou je verwachten dat op z’n minst hier een beetje aandacht en zorg aan wordt gegeven. Wederom: het pakketje half-midden op de trap wordt gelegd (ik denk echt gegooid), dan schrik ik hier van.

UPS heeft een policy die gericht is naar de klant, niet naar de bezorger, toch?

Gewenste Oplossing:

Neem dit mee naar het hoofdkantoor, regio-manager, en let hier op. Ik heb misschien twee gezonde benen, maar mijn buurvrouw niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 september 2021 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ruben,

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat dit zo is gegaan.
We bedanken u dit kenbaar aan ons te hebben gemaakt en zullen dit intern bespreken en verbeteren waar mogelijk.

Ik vind het jammer dat de chauffeur het pakket zo heeft achtergelaten.
Dit hoort absoluut niet zo en ik wil u dan ook hiervoor ons excuses aanbieden.

Ik zal de feedback door geven aan de juiste afdeling om de chauffeur hierop aan te spreken.
Kunt u ons de trackingnummer sturen van dit pakket?

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door RJC053