Klacht: bezorgers

op 18 september 2018 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorgers kwamen half uur eerder dan op site stond vermeld. ik lag te slapen. Met veel geweld werd er aangebeld en enorm hard op ramen gebonkt, het leek of ze eruit vlogen. ook werd er op telefoon paar keer gebeld. het bonken op de ramen werd meerdere keren gedaan. ik ben in mijn nachtgoed naar de deur gegaan en kreeg de opmerking , zo nog in je nachtkleed? schandalig. ik heb ze boos aangesproken maar de heren waren niet onder de indruk. ik wist immers dat ze kwamen. ja maar ze waren half uur eerder. en dan nog is het niet normaal hoe er op de ramen werd gebonkt. Daar ik ook nog een zoon heb die lag te slapen met een hersenbeschadiging is dit geweld voor hem zo erg dat hij de hele dag uit zijn doen is. Ik mag hopen dat dit nooit meer gebeurd en dat de heren er flink op aangesproken worden, dit is onacceptabel.

Dat dit nooit maar ook nooit meer gebeurd en dat een sorry van de heren wel op zijn plaats is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 18 september 2018 om 17:26 geantwoord

Beste Miriam Salemans,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses voor het gedrag van de chauffeur.

Jammer om te vernemen dat u met veel geluid bent gewekt uit uw slaap en dat uw zoon daardoor uit zijn doen was.
Uw klacht wordt doorgezet naar de vervoerder met het verzoek om de klacht met de bezorgers te bespreken.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door miriamsalemans