Klacht: Bezorger UPS belt niet eens aan (tot 2x toe)

WT08 op 13 december 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben twee dagen thuis gebleven om mijn pakketje in ontvangst te nemen, maar tot twee keer toe belt de bezorger niet eens aan en brengt het pakketje uiteindelijk direct naar het afhaalpunt. Op zich geen probleem, maar niet netjes om dan niet eens aan te bellen (ik was heel de dag thuis) terwijl ik thuis zit te wachten en m’n schema om heb gegooid om het juist thuis in ontvangst te kunnen nemen.

Ik heb het pakketje inmiddels opgehaald bij het pakketpunt, maar vind het gewoon een erg slechte service

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Beste Willy, Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat we het pakket niet hebben kunnen leveren terwijl u thuis was. Ons excuses voor het ongemak. Ik ga hiervan een melding maken zodat de chauffeur hierop wordt aangesproken. Mocht u in de toekomst vaker pakketten ontvangen via UPS dan kunt zich ook aanmelden voor onze Online service genaamd My Choice. Hierin heeft u de mogelijkheid leveringsopties te wijzigen. U kunt zich aanmelden via de volgende link: https://wwwapps.ups.com/doapp/signupmychoice?locnl_nl Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Ik wens u nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service, Begium The Netherlands

UPS

Heeft op 13 december 2021 om 11:22 geantwoord

Beste willy,

We hebben helaas verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot ons eerdere bericht.
Mocht u alsnog contact met ons opnemen, dan help ik u graag verder.

Ik wens u nog een prettige dag toe.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
UPS Customer Service