Klacht: Bezorger niet geweest

op 23 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

22 dec thuis hele dag. Opeens een mail dat er niemand was en pakket 27 dec opnieuw geleverd wordt. Geen briefje niks in de bus.
Gebeld. Ja dan is er niemand geweest, gaan we uitzoeken voor u wordt na de kerst. Ja handig zitten spullen in die juist voor de kerst zijn.
Ja kan er niks aan doen.
Wat een kat met een u bedrijf.
Geen leuke kerst nu, dankzij een koerier doe gewoon niet is geweest

Gewenste Oplossing:

Niet meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 27 december 2017 om 08:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende situatie. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het aflever center met referentie nummer 1-80346809928 . Zij zullen uw klacht gaan onderzoeken en zij zullen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u opnemen aangaande uw klacht.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Chevy454