Klacht: Bezorger komt standaard NOOIT langs

op 04 juni 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorger komt standaard niet langs in Dalfsen maar kiest ervoor om de pakketten bij een afleverpunt af te zetten. Ik betaal ervoor om het bij mijn huis te laten bezorgen en dan vind ik het hoogst klantonvriendelijk om de pakketten elders te bezorgen.

Gewenste Oplossing:

Doe wat je belooft bij een aankoop: bezorging aan huis!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 04 juni 2021 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste T. Heijstek ,

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor.
Kunt u mij de tracking nummer van het pakket sturen?
Ik kan dit aanpassen om bij u adres te Leveren.

Graag hoor ik van u terug zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Heeft op 04 juni 2021 om 13:43 geantwoord

1ZV3081W6801352132 is het trackingnummer. Het punt is dat dit al de tweede bestelling is waarbij jullie bezorger gewoon niet op komt dagen. Hij rijdt naar Dalfsen, dropt naar alle waarschijnlijkheid zijn hele lading en komt niet eens in de buurt van mijn woning. De vorige keer zei UPS dat ze langs zouden komen. Ik bellen met de servicedesk. Een medewerker van de servicedesk zei dat hij de bezorger nogmaals zou vragen langs te rijden om het pakket dan wel te bezorgen: dit is NIMMER gebeurd! Moest ik alsnog zelf het pakket ophalen, met alle bijkomende kosten van dien. Nu gebeurt hetzelfde: jullie medewerker maakt zich er makkelijk van af en dropt de post gewoon ergens in Dalfsen. Nu moet ik dus weer zelf het pakket gaan halen, terwijl UPS niet eens de moeite neemt om langs te komen. Hoe kan ik er nu op vertrouwen dat de door jou aangedragen oplossing, welke in geen enkel opzicht verschilt van dat van jouw collega de vorige keer, ditmaal wel het juiste resultaat oplevert?

Alle klachten die gemeld zijn door UPSslechtezaak