Klacht: Bezorger heeft verkeerde pakketje meegenomen

op 14 juni 2018 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zus was niet thuis ik wel maar ik weet niet veel dingen over dit dus ik zag een zara pakketje ik gaf hem aan de bezorger hij zei dat dit de goeie pakketje was en ja toen ging hij weg toen mijn zus terug kwam was ze boos en ontevreden over hoe het pakketje meegenomen was zonder dat de bezorger hem gescant heeft

Gewenste Oplossing:

Als het pakketje snel terug kan komen want het pakketje kost 400 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ock1310