Klacht: Bezorger gaat rechtstreeks naar buren

De bezorger gaat rechtstreeks met mijn pakket naar de buren hij probeert het niets eens bij mij.. ook krijg ik geen bericht dat het daar ligt.. doordat ik een camera heb kan ik de beelden terug zien
. Op jullie pagina kan ik zien dat het is bezorgd.. vind dit echt niet kunnen..

Als de bezorger eerst het pakket bij mij probeert af te leveren, als dat niet lukt dan bij de buren.. maar wel ren bericht voor mij achterlaat waar het pakket is..

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

General Logistics Systems (GLS)

Heeft op 12 mei 2020 om 09:37 geantwoord

Geachte dhr. van den Berge,

Allereerst bedankt voor uw melding op klacht.nl.
GLS tracht te allen tijde antwoord te geven op uw vraag, verzoek of klacht, echter heeft het wel de voorkeur via onze website: https:gls-group.euNLnlcontact

Het is haast onmogelijk om op alle online platforms tijdig en adequaat te reageren, vandaar het verzoek om via de bovenstaande link de melding opnieuw in te dienen,
Excuses voor het eventuele ongemak.

Central services
General logistics systems Netherlands B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem76